AGENCY
BALANCE
Görüş ve
davranışları etkileyerek, kurum kimliği üzerine bir anlayış yaratan ve
algılamaya sahip çıkan bir ilişkiler silsilesi olarak tanımlanabilir.
İlişkiler
inşa eder. Bugün teknolojinin sayesinde enformasyon akışı son derece hızlıdır.
Bu süratli enformasyon yayılışı içinde AGENCY BALANCE tüm iletişim unsurlarıyla
işbirliği yapar.
Reklam,
doğrudan pazarlama, sponsorluk, kurumsal kimlik, ambalaj, sergi, ağızdan ağza
pazarlama,
Entegre
iletişim yaklaşımında sağlanacak başarılı karma mesajların belirsizliğini
ortadan kaldırırken, sürekliliği sağlayarak gereksiz harcama ve tekrarları da
asgariye indirir.
Bir markanın
hem içinden bir çalışan, hem de dışarıdan objektif bir göz olarak çalışır.
Markanın tüketicisi ile başarılı iletişim kurması için gerekli olan alt zemini
oluşturur ve geliştirir.
MARKA
İLETİŞİMİ
İletişim
olmadan ve iletişim tekniklerini bilmeden bir marka yaratmak imkânsızdır.
İletişim
kanallarının çok çeşitli olduğu günümüzde, farklılık yaratma özellikle iletişim
kanallarını etkin kullanma veya kendi iletişim kanallarını oluşturma ile
gerçekleştirme yöntemini benimsemiştir. Farklı iletişim ise pazarda bulunmayan,
tanınmayan ya da az sayıda ve düşük verimlilikte kullanılan “yeni” iletişim
kanalların aktif ve etkin kullanımı ile doğrudan ilgilidir.
REKLAM ve
MARKA İLETİŞİMİ
Marka
imajını ve marka dikkat çekiciliğini geliştirme, reklâm çalışmalarının bir
ürünüdür ve pazarlamacıların repertuarında hem reklâm öğretileri hem de
reklâmcılığa has davranışların bulunması gerekir.
Pazarlamacılar
ve reklâmcılar marka imajını kuvvetlendirmek ya da inşa etmek için aşağıda
sıralanacak hayati öneme sahip reklâm süreçlerini öğrenmek durumundadır. PR
Ajansları tüm bunların öğrenilmesi, benimsenmesi ve kullanılması konusunda
pazarlama departmanına sağladığı rapor ve eğitimlerle koordinasyon sağlar.
Markanın
tüketici nezdinde yarattığı değerin bilinmesi,
Tüketiciye
hoş görünen; tüketiciye hitap eden, cazip, çekici ve tüketici için sunduğu
hizmet kalitesi itibariyle tek olan bir marka imajının geliştirilmesi,
Markanın
geliştirilen imajına kuvvet veren ya da ikna edici bir iletişimi kuracak reklam
çalışmalarının geliştirilmesi,
Marka ile
ilgili aktiviteleri geliştirmede, reklam teorilerinin öneminin asla
unutulmaması ve marka algılamasını etkileyen reklam çalışmalarına önem
verilmesi,
Geliştirilen
reklam çalışmalarının, tüketiciye kendini zorla kabul ettiren bir özelliğe
sahip olması,
İyi ve
kalıcı bir marka yaratmak için, iyi reklam çalışmalarının geliştirilmesi,
MİSYONUMUZ
“Birlikte
Tasarlamak ve Geliştirmek”
Müşterilerimizin
zamanına ve haklarına saygı göstermek,
Dinamik bir
ekip çalışması ile müşterilerimizin
beklentilerini karşılayan hızlı ve rekabetçi hizmetler sunmak
Çalışanlarımızın
tatmini ve moral değerlerini arttırmak
Bilimin,
teknolojik gelişmelerin ve üretilen bilgilerin topluma yayılmasına katkıda
bulunmak,
Yüksek
standartlı ve kaliteli hizmet anlayışı ile
müşteri memnuniyetini en üst safhaya çıkarmaktır.
VİZYONUMUZ
“Kalitede
Süreklilik, Karşılıklı Güven”
Müşterilerimizin koşulsuz memnuniyeti,
Çalışanlarımızın tatmin ve memnuniyeti,
Yeni teknolojileri kullanarak akıllı ve şık
tasarım,
Müşterilerimizin kısa ve uzun süreli
çıkarları,
Fiyat yarışı yerine, müşterilerine toplam
kalite yöntemini benimsetmek ve hizmette kaliteyi global kaliteye taşımak üzere
destek sağlamak.
HEDEFLERİMİZ
“Hızlı ve
Kaliteli Hizmet”
Hizmet
alanlarımıza değer katarak genişletmek,
Sürekli
iyileştirme felsefemiz ile müşteri memnuniyetini mümkün olan en yüksek noktaya
çıkarmak,
Kalitede,
yaratıcılıkta ve teknolojik gelişmelerde lider olmak,
Müşterilerimizin
gelişmelerini sağlayarak iş hacimlerini yükseltmek,
Gerçekleştirdiğimiz
işlerde iz bırakarak sektörde öncü bir firma olmak.